What about a POWERBANK?

Jeg har lææænge overvejet at købe en powerbank, til når man er på farten. Jeg er nemlig sådan en person der aldrig husker min normale oplader – noget med jeg er for doven til at tage den ud af stikkontakten og smide i min taske -.-‘? Det ville i sær være lækkert denne sommer, hvor vi har planlagt at skulle cykle og gå en masse lange ture, hvor jeg ved vi kommer til at bruge gps en hel del. Så lige at kunne sætte mobilen til opladning, mens vi kan cykle videre. Så meget mindre at bekymre sig over.

Et kæmpe plus, i mit hoved, er klart det store udvalg der er i power banks! Der findes jo sygt mange farver, former og størrelser, så der er lidt til hver smag og til hvert behov. Jeg er helt fortabt i den fine blå power bank, som jeg kigget lidt på ved Trendcover :). Den er super enkel, og så er farven bare rigtig sommer’ish, og jeg er stadig lidt i tvivl om hvilken farve er den pæneste o.o. Noget andet jeg er ret vild med på hjemmesiden er at der er en powerbank guide, så man kan finde den som passer bedst til ens mobil, noget som jeg ikke normalvis ville have skænket en tanke. Tror bare jeg ville være gået efter udseendet? Eller jeg ved at jeg bare ville være gået 100% efter udseendet, hvis ikke der var noget der sagde andet :b!

Sponseret
Skriv et svar

