NEW IN: Mobil Tripod

Mobil Tripod

Det første jeg købte da pengene gik ind var et mini stativ til min mobil :)! Det er en ting jeg længe har kigget på, da jeg måske på den måder kunne optage film eller tage billeder uden alle mine rystelser. Og så er det mega smart at holderen kan tages af og sættes på andre stativer. Jeg har nemlig også et stativ til mit spejlrefleks, men fik det aldrig rigtig brugt. Men inden for den sidste uges tid har jeg brugt det ret meget, nemlig til min mobil!

Men det her er et af de bedre køb jeg har lavet mig i 2015! Gav 99kr, og kunne nok finde det billigere på foreksempel ebay, men der hvor jeg købte det, sendte de samme dag og jeg havde det så dagen efter! Hvilket jeg var helt paf over! Hurtigste levering jeg har oplevet lææænge!

 

Skriv et svar

