Loot Crate, Juni 2015

Loot Crate

Jeg har virkelig været den langsommeste til at smide det her op. I sidste måned bestilte jeg jo 3 bokse, hvor jeg har vist jer My Geek Box ! Jeg har dog for længst fået de to andre bokse, og vil da lige vise jer dem, selvom det er noget forsinket, da de næste er blevet sendt ud -.-‘.

Den her hedder Loot Crate, og Juni måneds tema var Cyber! Kæresten fik (igen) lov at filme unboxing til hans youtube kanal, og denne gang glemte jeg alt om billeder -.-‘.. Damn u! Men det tog os også et par timer at filme den dumme boks!

Terminator

I boksen var der et terminator hoved, som har fået plads på en af mine hylder – Hr. kæreste skal jo føle lidt at han også bor her :P Borderland musemåtte – som jeg faktisk har taget i brug! Den er virkelig god! I love :$. Én transformers tshirt med Optimus Prime, som jeg også har taget i brug, og jeg elsker den.. Lever i den, mere eller mindre :$. Klistemærker, jeg overvejer skal på min cykel.. Én badge, som jeg ikke ved hvor er længere. Samt en “lap” til tøj.. Og noget som minder om et penal hus, som kan lyse i mørket :)! Der er også en nøglering, meget tung, som slår hårdt, som er forbundet til kærestens husnøgler ;)!

Her er lige kærestens video, så I måske kan få et bedre blik på tingene.

Jeg var faktisk vild med boksen, i sær tshirten og musemåtten – og det er også derfor de nu er mine, og jeg bruger dem dagligt! Så god kvalitet, og jeg tror det er denne boks jeg vælger at købe igen en anden god gang.. Ville have købt Juli’s, men mine penge er gået til andet, så må sukke efter den når jeg ser alle andre få deres :(!

Kender I til nogen nørde bokse? Eller andre gode bokse, jeg burde prøve?
Så link gerne til dem i kommentarfeltet :’)!

 

2 comments

Skriv et svar

