Overvejelse af fornyelse.

Det er nu 5 måneder siden jeg sidst har fået ordnet mit hår og jeg føler det er ved at gå lidt i “forfald” :P. Så overvejer at gøre noget ved det, dog er pengene nok ikke til den store tur ved en frisør, selvom det er at foretrække! Men i så fald har jeg overvejet at prøve en Color bomb til mit hår, og jeg har kigget en del på Revlon nutri color creme, som jeg også brugte en gang jeg skulle have pink hår.

Jeg er dog også helt i tvivl om hvilken jeg kunne finde på at bruge. Jeg overvejer rødlig nuance, da jeg var ret glad for det røde i mit hår tilbage i Februar, men jeg er helt i tvivl – og måske en smule “bange”. Selvom den del med bange er ubegrundet da denne color creme ikke holder forfærdelig længe i håret :)!

Har I prøvet en color bomb til håret? Anbefallinger, idéer til mig osv. modtages med kyshånd.

Skriv et svar

