Store Flyttedag!

blomstfinal

Så har jeg holdt store flyttedag, eller der omkring.
Jeg har nemlig længe tænkt over at få eget domæne og plads på internettet :)! Og i dag gjorde jeg det til virkelighed, fordi søde Tiiner, var så venlig at svare på en million dumme spørgsmål og fortælle en noob hvordan man egentlig gør ting o.O.. Så så så! Bloggen er næsten flyttet, næsten! Mangler nemlig at få bloglovin’ med ind på den, flyttet jer læsere med, og så at fin pudse alt sammen. Jeg har også overvejelser om at skifte “temaet” (udseendet) og prøve noget nyt, men jeg er lidt pylret og ret glad for mit nuværende dunkle tema :P!

Det jo virkelig hårdt o.o.. Kan godt være jeg kun har siddet og fumlet ved en computer det meste af dagen, men det var også nok for mig. Ingen tålmodighed, frustreret og bare forvirret! Så wow.. Tak Tiiner for din hjælp!

Den nye blog er www.PiaLyng.dk :’D! Wupwup!

One comment

Skriv et svar

